close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אירוח למשפחות בקשת יהונתן

מערכת שורשכג תמוז, תשפד29/07/2024

קשת יהונתן מציע אפשרות מושלמת של אירוח בגולן עבור משפחות וזוגות גם יחד, כמו גם עבור קהל חילוני או דתי/מסורתי. אמצע שבוע או סוף שבוע

תגיות:
Keshet-Exterior_25_Small
צילום: קשת יהונתן

רמת הגולן היא יעד נפלא לטיולים ונופשים בישראל, גם בשיאו של הקיץ הלוהט. הרמה מלאה מקורות מים, נחלים ומעיינות קרירים, ומזג האוויר בה נעים יותר מאשר במרבית חלקי הארץ גם במהלך העונות החמות. כל מה שצריך על מנת לתכנן את החופשה המשפחתית המושלמת בגולן זה למצוא מקום אירוח מתאים ואיכותי, וב"קשת יהונתן" תמצאו בדיוק את זה.

קשת יהונתן הוא מקום אירוח בגולןהמספק את הסביבה האידיאלית והמושלמת לאירוח של משפחות, כמו גם קבוצות קטנות, ובפרט אירוח של משפחות דתיות ומסורתיות. במקום תמצאו את כל מה שאתם צריכים עבור החופשה המשפחתית המושלמת.

כל הסיבות להתארח דווקא ב"קשת יהונתן" במסגרת החופשה שלכם בצפון
מקום אירוח ולינה ברמת הגולן צריך להיות נעים לשהייה, להכיל את כל המתקנים הנדרשים על מנת שיהיה לנו נוח ונחמד במקום, להיות ממוקם בקרבה למסלולי טיולים ואטרקציות שונות ברמה וגם לספק לנו את התנאים הנדרשים על מנת להמשיך ולקיים את אורח החיים שלנו בזמן שאנחנו נמצאים הרחק מהבית.

ב"קשת יהונתן" תמצאו את כל זה, ועוד – המיקום של קשת יהונתן הוא ממש במרכזה של רמת הגולן, במרחק נסיעה קצרצרה מאינספור מעיינות, מסלולי טיולים בכל דרגות הקושי, מקורות מים נוספים, נקודות תצפית מרהיבות ואף אתרי מורשת היסטוריים מרתקים. לא תצטרכו לנסוע יותר מדי בבוקר על מנת להגיע מדי יום ליעד חדש ומלהיב, עבור ילדים ומבוגרים כאחד. החרמון וצפון הגולן מרחק נסיעה קצרה יחסית מצד אחד, ואילו הכנרת ודרום הרמה (כמו גם הגליל העליון) במרחק לא רב מצד שני. כל האפשרויות פתוחות בפניכם...

המתחם מהווה למעשה בית הארחה בצפון לדתיים ולכלל האוכלוסיה הכולל את כל מה שצריך עבור חופשה באמצע או בסוף השבוע – במושב קשת (בו שוכן המתחם) בית כנסת ומקוואות אליהם ניתן להגיע בקלות בהליכה. במתחם עצמו חדרים גדולים ורחבי ידיים המתאימים גם ובמיוחד למשפחות רחבות וברוכות ילדים. במקום גם מתחם קמפינג בו תוכלו לשהות באוהלים תחת כיפת השמיים וליהנות ממטבח לבשל בו, שירותים צמודים ונקיים, מקלחות חמות, פינות ישיבה נעימות ומסודרות ועוד.


כמו כן, ניתן להזמין מראש מהמקום גם אוכל ביתי מבושל ומשובח במיוחד, כשר כמובן.

בתור מקום אירוח ולינה ברמת הגולן, מארח "קשת יהונתן" גם אירועים קטנים ומשפחתיים. לדוגמה, לא מעט משפחות מגיעות לעשות שבת חתן במקום, בין השאר בגלל הנוחות הרבה שהמקום מציע והמיקום הפסטוראלי בלב הגולן, עם כל השקט, הטבע והנופים המרהיבים של הרמה מסביב.

גם הילדים לא ישתעממו כמובן, הן במקום עצמו והן בשלל מוקדי העניין והאטרקציות שבקרבת מקום.

לסיכום, קשת יהונתן מציע אפשרות מושלמת של אירוח בגולן עבור משפחות וזוגות גם יחד, כמו גם עבור קהל חילוני או דתי/מסורתי. אמצע שבוע או סוף שבוע, בתקופת החגים או לפניה במהלך הקיץ – ב"קשת יהונתן" תיהנו מתנאי האירוח המושלמים ומהמקום האידיאלי עבור אירוח ולינה ברמת הגולן.

מצפים לראותכם.

הוסף תגובה
Keshet-Exterior_25_Small
צילום: קשת יהונתן
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה